KlinikAdmin


Hjælp til at balancere klinikkens opgaver

KlinikAdmin er et brugervenligt IT-system, der gør det nemt for jer at strukturere klinikkens mange opgaver, foretage den nødvendige dokumentation og opfylde lovkrav.

Alt fra rengøring, vedligeholdelse, produktopbevaring, håndtering af patienter og daglige rutiner skal dokumenteres korrekt. Systemet samler alle faste opgaver og rutiner og giver en påmindelse, når det fx igen er tid til konstanskontrol eller temperaturmåling af køleskabe.

Systemet på forhånd er fodret med vejledninger i korrekte procedurer for hygiejne, delegation, databeskyttelse, betjening af udstyr og meget mere, som blot skal tilpasses særlige forhold på den enkelte klinik. Man kan også selv tilføje mapper, dokumenter og oprette opgaver.

Hvem kan bruge KlinikAdmin?

Alle klinikker uanset størrelse kan have gavn af et samlet opgave- og dokumentationsoverblik.

Klinikkens personale oprettes som brugere og får tildelt forskellige brugerrettigheder. Fx kan klinikledelsen have adgang til en mappe med personaledata, som ingen andre har tilladelse til at se.  

De opgaver, der skal løses først, dukker op øverst på listen med et udråbstegn, så man bliver mindet om den pågældende opgave. Når en kollega har kvitteret i systemet for, at opgaven er løst, bliver kvitteringen lagret og kan altid dokumenteres, hvis der kommer tilsyn.

Hør specialtandlæge Søren A. C. Krarup fortælle om KlinikAdmin





KlinikAdmin er specielt udviklet til tandlægeklinikker og giver fuldt overblik

FAQ


Skal jeg betale abonnement for KlinikAdmin?

Nej, du betaler kun et engangsbeløb. Evt. opdatering kan tilkøbes. Vælger du en abonnementsløsning, vil du få den sidste nye opdatering løbende.

Skal vi selv holde os ajour med myndighedskrav?

KlinikAdmin er en stand-alone løsning, som indeholder de nuværende lovkrav. Ændringer skal I selv holde jer ajour med og opdatere. En opdateringspakke kan tilkøbes.

Hvad følger med i KlinikAdmin?

Pakken inkluderer software, basisdokumenter og opgaver baseret på myndighedskrav, installation samt 6 timers undervisning hos Plandent, så I kommer godt fra start.



FAQ


Hvordan tilpasser jeg KlinikAdmin til min klinik?

På forsiden kan du oprette og navngive opgavelister helt efter jeres behov. I kan bruge de basisdokumenter, der ligger i bronze-versionen, og I kan også oprette jeres egne dokumenter.

Vi er kun få medarbejdere på klinikken. Er det noget for os?

Alle klinikker uanset størrelse kan have behov for et værktøj til at få strukturet arbejdsopgaver og dokumentation. Samtidig kan I ved sygdom beholde overblikket over de daglige opgaver, så de alligevel bliver udført uden forsinkelse.

Kræver KlinikAdmin at jeg har DentalSuite?

Nej, KlinikAdmin er et stand-alone system, men har du DentalSuite, åbner du KlinikAdmin direkte i journalsystemet.

Interesseret i at lære mere om KlinikAdmin?

Se de små instruktionsvideoer nedenfor og få en step-by-step gennemgang af systemet.

Luk og signér en opgave

Opret en opgave

Tilpasning af et eksisterende dokument

Ny revision af eksisterende dokument

Upload af nye dokumenter

Bestil KlinikAdmin

Har du spørgsmål eller ønsker at bestille, send en mail til dsp@plandent.dk med klinikinfo.

Så kontakter vi dig hurtigst muligt.



Pris for KlinikAdmin

Den nødvendige software (inkl. dokumenter), teknisk installation og 6 timers kursus hos Plandent.

PRIS: 26.500,-

Tilkøb 3 workshops

Tilkøb 3 ekstra workshops for nøglemedarbejderen med udvidet gennemgang af KlinikAdmin hos Plandent. Vi arbejder med egne data og dokumenter, og kan uploade dokumenterne direkte ind på klinikkens KlinikAdmin.

PRIS: 23.500,-
for 1 nøglemedarbejder pr. klinik

Ekstra deltagere 3.750,- pr. workshop

Brug for ekstra konsulentarbejde?

Har I behov for en hjælpende hånd til at strukturere arbejdsprocesser, dokumenter, driftmæssige opgaver m.m. og sætte det op i KlinikAdmin? Så har du mulighed for at tilkøbe ekstra konsulenttimer. Vi kommer ud på klinikken og sætter det hele op sammen med jer.