Hvad er PlanOrder?

PlanOrder er et komplet lagerstyringssystem med indbygget online bestillingsfunktion.

Systemet sikrer en effektiv opfyldning af forbrugsvarer på klinikken ­og er særligt egnet til de produkter, I bestiller og benytter ofte.

PlanOrder består i sin enkelhed af en scanner og et smart bokssystem.


​​​​​​​7 plusser ved PlanOrder

  • I får mere tid til andet arbejde på klinikken
  • Ordreafsendelse kan ske automatisk
  • Automatiseret bestillingsantal af den enkelte vare i overensstemmelse med klinikkens forbrug
  • Korrekt vareantal sikrer mindre svind – giver præcis og kontinuerlig rotation/forbrug af varer f.eks. med datoudløb
  • I får et struktureret lager med fuldt overblik
  • Minimumsbeholdning af lagervarer pga. styring
  • I minimerer risikoen for fejlbestillinger


Klik og læs folderen om PlanOrder


PlanOrder FAQ

Hvordan er PlanOrder et lagerstyringssystem?

PlanOrder er et lagerstyringssystem ganske enkelt fordi, du som indkøber ikke skal spekulere på, hvornår og hvor meget du skal købe til lager. Med PlanOrder er der taget højde for, at du altid har det rette antal varer på lager. Det betyder, at du aldrig vil have for få eller for mange varer.

Hvordan kan vi få plads til alle de blå kasser?

Vi sætter ofte sætter ekstra hylder ind i skabe og reoler og sikrer derved, at I får en bedre udnyttelse af lagerpladsen. Det giver både plads til de blå kasser og et super godt overblik.

Samtidig bliver der ryddet op i alle varer på én gang, hvilket skaber lidt ekstra plads – også selv om der i forvejen er god orden i tingene.

Vi har meget lidt lagerplads, kan vi få PlanOrder?

Ja, PlanOrder kan tilpasses forskellige forhold. Vi har fleksible løsninger til enhver klinik, bl.a. løsninger med bestillingskort. Så lad os komme ud og give et forslag til hvordan PlanOrder giver mening og overblik på jeres klinik.

Vi har ret godt styr på vores varebestilling, hvorfor skal vi have PlanOrder?

PlanOrder sparer tid og minimerer risiko for fejlbestilling. Systemet gør det nemt for alle at varetage varebestillinger og sikrer jer ved eksempelvis ferie og sygdom.

Vores klinik er lille, kan vi få PlanOrder?

Ja, PlanOrder er for alle og tilpasses den enkelte klinik – hver gang. Vores konsulenter kommer ud og foreslår en løsning til lige præcis de forhold, I har på klinikken. PlanOrder giver mening ift. tidsbesparelse, overblik og minimering af fejlbestilling - uanset klinikkens størrelse.

Før PlanOrder

PlanOrder – Orden i sagerne

Hold styr på dit lager – det er nemt og ligetil

Med PlanOrder får du et rationelt opbygget lager. Kassesystemet kan tilpasses både små og store klinikker. Vi skræddersyr en løsning til hver enkelt klinik.

Pladsen på jeres klinik danner grundlaget for lagerets udseende og størrelse. Boksene fås i forskellige størrelser, og I kan få mindre skuffer i karrusel til bor og file, så pladsen bliver udnyttet optimalt i forhold til de valgte produkter.

Ikke alle har plads til to bokse til hvert produkt, og her finder vi selvfølgelig et funktionelt alternativ.


Med PlanOrder

Kontakt os og hør nærmere om PlanOrder

Vi kommer gerne ud til jer på klinikken og viser, hvad systemet kan.

Tina Pedersen
PlanOrder salgskonsulent Sjælland
51 25 81 27
tina.pedersen@plandent.dk

Jeanette Branick
PlanOrder salgskonsulent Jylland/Fyn
31 16 10 63
​​​​​​​jeanette.branick@plandent.dk

Tina Lentz
Distriktschef, øst
53 56 04 88
tina.lentz@plandent.dk

Sandra Amler
Distriktschef, øst
31 65 02 81
sandra.amler@plandent.dk

Søren Chrestensen
Distriktschef​​​​​​​, vest
20 20 07 85
soeren.chrestensen@plandent.dk

Lene Nyborg
Distriktschef, vest
40 13 45 98
lene.nyborg@plandent.dk

Monica Vildbæk
Telesalgs- og kampagnechef
31 65 86 88
​​​​​​​monica.vildbaek@plandent.dk

Heidi Holdt
Telesalgskonsulent
Telefon 31 61 50 23
heidi.holdt@plandent.dk