6 plusser ved PlanOrder


​​​​​​​+ Spar tid på varebestilling

+ Ordrer sendes automatisk

+ Få 100% styring af lageret

+ Undgå datoudløb og svind

+ Minimér fejlbestillinger

+ Skab fuldt overblik og orden​​​​​​​

Hvad er PlanOrder?

PlanOrder er et komplet lagerstyringssystem med indbygget online bestillingsfunktion.

Systemet sikrer en effektiv opfyldning af forbrugsvarer ­og er særligt egnet til de produkter, I bestiller og bruger ofte på klinikken.

PlanOrder består i sin enkelhed af en scanner og et smart bokssystem. ​​​​​​​

Nedbringer dine materialeomkostninger

PlanOrder hjælper med at minimere fejlbestillinger og undgå datoudløb på varer.

Derudover gennemgår vi dine forbrugsvarer på klinikken, når vi mødes første gang, og tager stilling til billigste indkøb, rette mængder m.m. Alt dette gennemgår vi sammen inden opsætning af PlanOrder.​​​​​​​

Prøv vores PlanOrder showroom

Vi har sat et lille PlanOrder demo-lager op i vores showroom, så du kan få en gennemgang og selv vurdere, hvordan det er at arbejde med kasserne, varebestilling på iPad osv.

Du kan prøve at scanne varer og se hvordan hele flowet er sat op. Det er super nemt at vedligeholde PlanOrder, og vi tilbyder et årligt servicebesøg med gennemgang af lageret, så du altid er up-to-date.

Hvor: Plandent Vallensbæk

Hvordan: Lav en aftale med din Distriktschef eller en af vores PlanOrder konsulenter.

Eksempel før PlanOrder

Efter opsætning af PlanOrder

Hvad andre siger om PlanOrder

Områdeansvarlig Christina Tingrupp forklarer, hvordan PlanOrder har givet bedre overblik over varelageret.

Louise, klinikassistent hos Godt Smil Farum, forklarer, hvor nemt det er at komme i gang med PlanOrder.

Louise fortæller, hvordan PlanOrder har givet en bedre struktur på klinikkens lager.

KA Marlene Mikkelsen fra Tandteamet Teaterstien fortæller om opstarten med PlanOrder på klinikken.

KA Marlene Mikkelsen fra Tandteamet Teaterstien fortæller om de gode fordele, de har opnået med PlanOrder på klinikken.

En glad PlanOrder-kunde

Tandlæge Charlotte Trolle i Gentofte har også fået PlanOrder og fremhæver en række fordele for klinikken:

”At få PlanOrder har givet mere overblik i hverdagen, hvor materialer m.m. nu står meget mere overskueligt og er hurtige at finde frem.

Desuden er det en tidsbesparende hjælp, at der ikke længere kun er én til at bestille varer, men at der nemt og hurtigt kan bestilles af alle på klinikken, og at det er tydeligt for andre, om varen er bestilt. Det er helt sikkert et kæmpe hit, som vi alle er glade for at have fået på klinikken.”


Klinikkens lager før PlanOrder

Lager indrettet med PlanOrder

PlanOrder FAQ

#1: Hvordan er PlanOrder et lagerstyringssystem?

Ganske enkelt fordi du som indkøber ikke skal spekulere på, hvornår og hvor meget du skal købe til lager. Med PlanOrder er der taget højde for, at du altid har det rette antal varer. Det betyder, at du aldrig vil have for få eller for mange varer.

#2: Hvordan kan vi få plads til alle de blå kasser?

Vi sætter ofte ekstra hylder ind i skabe og reoler, så I får en bedre udnyttelse af lagerpladsen. Det giver både plads til de blå kasser og et super godt overblik. Samtidig bliver der ryddet op i varerne, hvilket skaber lidt ekstra plads – også selv om der i forvejen er god orden i tingene.

#3: Vores klinik er lille med begrænset lagerplads, kan vi få PlanOrder?

Ja, PlanOrder er for alle og tilpasses den enkelte klinik – hver gang. Vores konsulenter kommer ud og foreslår en løsning til lige præcis de forhold, I har på klinikken. PlanOrder giver mening ift. tidsbesparelse, overblik og minimering af fejlbestilling - uanset klinikkens størrelse.

#4: Vi har ret godt styr på vores varebestilling, hvorfor skal vi have PlanOrder?

PlanOrder sparer tid og minimerer risiko for fejlbestilling. Systemet gør det nemt for alle at varetage varebestillinger og sikrer jer ved eksempelvis ferie og sygdom.

#5: Hvad gør vi, når vi gerne vil have nye varer i PlanOrder?

I bestiller nemt og bekvemt nye QR-koder med billeder direkte på iPad’en og får dem tilsendt med posten. I finder nye varer i det indbyggede online katalog. Her kan I også selv ændre på antallet af de varer, som I allerede har i PlanOrder. Et enkelt klik og de nye QR koder er på vej.

#6: Hvordan scanner vi QR koderne?

Når I tager den sidste vare fra en kasse, scanner I QR koden på kassen på den medfølgende iPad. IPad’en sidder fast i en stander, så man altid ved, hvor den er. Alle har adgang til iPad’en og alle kan betjene den på samme tid og sted. Der går ikke en medarbejder fra for at bestille varer – det er en løbende proces.

#7: Hvordan ved vi, at der altid står det rette antal på vores bestillingskoder/QR koder?

Vi servicerer jeres PlanOrder ved et årligt servicebesøg, så det altid fungerer helt optimalt for jer. Vi sørger for, at alle etiketter og antal er præcis som det skal være. Ud over det, kan I altid løbende ændre jeres antal både på den enkelte ordre, men også bestille nye QR koder med ændret antal direkte på iPad’en.

#8: Er det dyrere at bestille varer gennem PlanOrder?

Nej, det er det ikke. Vi sætter antallet på QR koderne i samarbejde med jer ud fra jeres behov, så I ikke køber for meget. Vi tager samtidig højde for mængderabatter m.m. Da vi gennemgår ALLE jeres varer, vil vi også foreslå billigere alternativer, som I kan tage stilling til. Derved kan I ovenikøbet opnå besparelser.

#9: Hvor får vi kasser og iPad fra?

Vi leverer ALT – iPad, kasser, skuffesystemer og labels uden beregning. iPad leveres med et simkort, så vi sikrer internetadgang udenom jeres WIFI. Det giver jer datasikkerhed.

#10: Skal vi selv sætte PlanOrder op med kasser og det hele?

Vi sætter det hele op sammen med jer – det tager en dag, og du kan bruge systemet med det samme. Inden opsætningsdagen giver vi dig et forslag, der er nemlig mange variationer alt efter, hvor meget plads I har på klinikken. Alle bliver instrueret og I kan nemt få fat i os efterfølgende, hvis I har spørgsmål.

Kontakt os og hør nærmere om PlanOrder

Vi kommer gerne ud til jer på klinikken og viser, hvad systemet kan.

Tina Pedersen
Salgs- og projektleder PlanOrder
51 25 81 27
tina.pedersen@plandent.dk

Jeanette Branick
PlanOrder salgskonsulent Jylland/Fyn
31 16 10 63
​​​​​​​jeanette.branick@plandent.dk

Tina Lentz
Distriktschef, øst
53 56 04 88
tina.lentz@plandent.dk

Sandra Amler
Distriktschef, øst
31 65 02 81
sandra.amler@plandent.dk

Lene Nyborg
Distriktschef, vest
40 13 45 98
lene.nyborg@plandent.dk

Steen Yde
Distriktschef, vest
20 20 07 85
steen.yde@plandent.dk

Monica Vildbæk
Telesalgs- og kampagnechef
31 65 86 88
monica.vildbaek@plandent.dk

Heidi Holdt
Telesalgskonsulent
31 61 50 23
heidi.holdt@plandent.dk

Stine Andersen
Telesalgskonsulent
31 51 20 71
stine.andersen@plandent.dk