Serviceaftale til din klinik

Minimér driftstop og risiko for tab i omsætning

Få en Plandent serviceaftale til fast månedlig ydelse


​​​​​​​Som noget nyt kan du få en Plandent serviceabonnementsaftale, hvor du fordeler ydelsen over året samtidig med, at du sikrer en stabil klinikdrift.

Du får lavet dine serviceeftersyn nu og betaler bagefter en fast månedlig ydelse ud fra den valgte aftale frem til næste årlige eftersyn.


DOWNLOAD LØSBLAD​ HER​​​!


Økonomisk sikkert

I løbet af fx. en units typiske levetid udsættes den dagligt for slitage, som kan påvirke driftsikkerheden. Uregelmæssige eller manglende eftersyn kan hurtigt føre til uventet driftstop og evt. dyre reparationer.

Plandents serviceprogram

Vi tilbyder dig en række fleksible servicekoncepter, der gør det muligt at vælge den serviceaftale, som passer bedst til din kliniks behov.

Du får lavet dine serviceeftersyn nu og betaler bagefter en fast månedlig ydelse ud fra den valgte aftale frem til næste årlige eftersyn.

Fordele

  • Rentefrit
  • Forlænger udstyrets levetid
  • Fordeler udgiften over året
  • Sikrer en stabil klinikdrift
  • Tjener sig selv hjem igen på den lange bane!

Det siger kunderne om Plandents serviceaftale

Tandlæge Mathias Rud Jacobsen fortæller om klinikkens oplevelse af Plandents servicering af udstyr.


”Vores erfaring med Plandents teknikere er kun positive, for de er både kompetente og engagerede.

Vi får altid hurtig kontakt og hjælp enten via telefonen, eller også får vi besøg af en tekniker, som hjælper os.

Plandents teknikere har 100% styr på unitten, og vi stoler 100% på dem. De er altid til at få fat i, og der er altid hjælp at hente.”

​​​​​​​Charlotte Trolle, klinikejer

Vil du kunne forudsige dine udgifter, sikre en høj oppetid på klinikkens udstyr og have hurtig hjælp, når uheldet er ude?

Vores udstyr virker ikke, men skal jeg ringe efter hjælp?

Før Sanadent fik en serviceaftale hos Plandent, stillede klinikkens medarbejdere ofte sig selv det spørgsmål. De var i tvivl, om det var en god ide at ringe efter service, og hvad det ville koste. Det betød, at servicen ofte blev trukket unødigt længe.

Løsningen blev en fast serviceaftale med Plandent, som gør det nemmere at forudsige udgifterne.I dag ringer medarbejderne efter hjælp uden at bekymre sig om økonomien, og det er en stor fordel, fortæller Bo Bache, kvalitetschef hos Sanadent.


Læs hele artiklen her

STANDARD SERVICE

Til dig der prioriterer høje oppetider!

Til dig, som ønsker et årligt eftersyn, hvor udstyret seviceres efter producentens forskrifter.

Du opnår længere levetid og mindre værditab på udstyret.

Samtidig får du højere oppetider på dit udstyr.

UDVIDET SERVICE

Til dig der ønsker økonomisk sikkerhed

Til dig, som foretrækker en ekstra økonomisk sikkerhed.

Du får samme årlige eftersyn som i Standard serviceaftalen.

Derudover er teknikertimer inkluderet i servicebesøg mellem eftersyn.

KOMPLET SERVICE

Til dig der vil have styr på dit budget!

Den komplette serviceaftale er til dig, som vil kende alle serviceudgifter på dit tandlægeudstyr.

Du får samme årlige eftersyn som i Standard serviceaftalen

Derudover er teknikertimer og reservedele inkluderet på servicebesøg mellem eftersyn.

SERVICE

Fyn og Jylland

Michael Pedersen

28 44 78 26  

SERVICE

Sjælland og Øerne

Jan Bjur

31 17 06 89

Har du spørgsmål til dit udstyr eller til en serviceaftale? Vi står klar til at hjælpe dig

SALG Fyn og Jylland

​​​​​​​Frits Gandrup
20 40 07 44

SALG Fyn og Jylland

​​​​​​​Peter Jacobsen
60 43 88 61

SALG Sjælland og Øerne

​​​​​​​Kim Engelke
40 43 47 47

SALG Sjælland og Øerne

​​​​​​​Robert Hansen
53 63 14 81

Du kan også kontakte os på 43 66 44 44 eller udstyr@plandent.dk og booke en aftale!