FAQ - PlanOrder
Få svar på alle spørgsmål om PlanOrder. Hvis du ikke finder svar på det, du søger, er du velkommen til at kontakte vores PlanOrder hold. Du finder kontaktinformationerne nederst på siden.
#1: Hvordan er PlanOrder et lagerstyringssystem?
Ganske enkelt fordi du som indkøber ikke skal spekulere på, hvornår og hvor meget du skal købe til lager. Med PlanOrder er der taget højde for, at du altid har det rette antal varer. Det betyder, at du aldrig vil have for få eller for mange varer.
#2: Hvordan kan vi få plads til alle de blå kasser?
Vi sætter ofte ekstra hylder ind i skabe og reoler, så I får en bedre udnyttelse af lagerpladsen. Det giver både plads til de blå kasser og et super godt overblik. Samtidig bliver der ryddet op i varerne, hvilket skaber lidt ekstra plads – også selv om der i forvejen er god orden i tingene.
#3: Vores klinik er lille med begrænset lagerplads, kan vi få PlanOrder?
Ja, PlanOrder er for alle og tilpasses den enkelte klinik – hver gang. Vores konsulenter kommer ud og foreslår en løsning til lige præcis de forhold, I har på klinikken. PlanOrder giver mening ift. tidsbesparelse, overblik og minimering af fejlbestilling - uanset klinikkens størrelse.
#4: Vi har ret godt styr på vores varebestilling, hvorfor skal vi have PlanOrder?
PlanOrder sparer tid og minimerer risiko for fejlbestilling. Systemet gør det nemt for alle at varetage varebestillinger og sikrer jer ved eksempelvis ferie og sygdom.
#5: Hvad gør vi, når vi gerne vil have nye varer i PlanOrder?
I bestiller nemt og bekvemt nye QR-koder med billeder direkte på iPad’en og får dem tilsendt med posten. I finder nye varer i det indbyggede online katalog. Her kan I også selv ændre på antallet af de varer, som I allerede har i PlanOrder. Et enkelt klik og de nye QR koder er på vej.
#6: Hvordan scanner vi QR koderne?
Når I tager den sidste vare fra en kasse, scanner I QR koden på kassen på den medfølgende iPad. IPad’en sidder fast i en stander, så man altid ved, hvor den er. Alle har adgang til iPad’en og alle kan betjene den på samme tid og sted. Der går ikke en medarbejder fra for at bestille varer – det er en løbende proces.
#7: Hvordan ved vi, at der altid står det rette antal på vores bestillingskoder/QR koder?
Vi servicerer jeres PlanOrder ved et årligt servicebesøg, så det altid fungerer helt optimalt for jer. Vi sørger for, at alle etiketter og antal er præcis som det skal være. Ud over det, kan I altid løbende ændre jeres antal både på den enkelte ordre, men også bestille nye QR koder med ændret antal direkte på iPad’en.
#8: Er det dyrere at bestille varer gennem PlanOrder?
Nej, det er det ikke. Vi sætter antallet på QR koderne i samarbejde med jer ud fra jeres behov, så I ikke køber for meget. Vi tager samtidig højde for mængderabatter m.m. Da vi gennemgår ALLE jeres varer, vil vi også foreslå billigere alternativer, som I kan tage stilling til. Derved kan I ovenikøbet opnå besparelser.
#9: Hvor får vi kasser og iPad fra?
Vi leverer ALT – iPad, kasser, skuffesystemer og labels uden beregning. iPad leveres med et simkort, så vi sikrer internetadgang udenom jeres WIFI. Det giver jer datasikkerhed.
#10: Skal vi selv sætte PlanOrder op med kasser og det hele?
Vi sætter det hele op sammen med jer – det tager en dag, og du kan bruge systemet med det samme. Inden opsætningsdagen giver vi dig et forslag, der er nemlig mange variationer alt efter, hvor meget plads I har på klinikken. Alle bliver instrueret og I kan nemt få fat i os efterfølgende, hvis I har spørgsmål.