Tandklinikkerne Sanadent: Sådan sikrer du en stabil klinikdrift


Vil du kunne forudsige dine udgifter, sikre en høj oppetid på klinikkens udstyr og have hurtig hjælp, når uheldet er ude?

Se her, hvad Sandent gør for at sikre en stabil klinikdrift.


Vores udstyr virker ikke, men skal jeg ringe efter hjælp?

Før Sanadent fik en serviceaftale hos Plandent, stillede klinikkens medarbejdere ofte sig selv det spørgsmål. De var i tvivl, om det var en god ide at ringe efter service, og hvad det ville koste. Det betød, at servicen ofte blev trukket unødigt længe.


Færre bekymringer om økonomi

Løsningen blev en fast serviceaftale hos Plandent, som gør det nemmere at forudsige udgifterne. I dag ringer medarbejderne efter hjælp uden at bekymre sig om økonomien, og det er en stor fordel, fortæller Bo Bache, kvalitetschef hos Sanadent:

”Nu ringer medarbejderne efter hjælp med det samme uden at overveje økonomien – vi kender vores udgifter, uanset hvor mange gange, vi ringer. Det er en stor fordel, fordi vores udstyr bliver langt bedre vedligeholdt.”

Højere oppetid på udstyret

Sanadent har fået tænkt hele deres servicebehov igennem sammen med Plandent.

Det årlige service er fast planlagt, og Plandents teknikere kommer oftere på klinikken for at efterse udstyret.

”Vi har en højere oppetid, og det er vigtigt for os, da det koster mange penge at have en stol nede. Det tætte samarbejde med teknikerne er en kæmpe fordel – de kender os og vores udstyr bedre og kan derfor give os en bedre service,” fortæller Bo.

Hurtig hjælp ved problemer

Hvis udstyret alligevel svigter, har Plandent altid en tekniker i nærheden, som kan rykke hurtigt ud.

Hvis de faste teknikere er optaget, bliver der sendt en anden tekniker, så driften på klinikken er sikret.

”Teknikerne er fleksible og gode til at rykke hurtigt ud, når vi har problemer. De er gode til at koordinere internt, så hjælpen kommer hurtigt frem. Jeg føler, at vi får mere værdi for pengene med en serviceaftale og har anbefalet den til andre klinikker,” slutter Bo.



Vil du vide mere?

Vil du vide mere om Plandents serviceaftaler, kan du kontakte os på 43 66 44 44 eller udstyr@plandent.dk.