HeySmile FAQ


Få svar på de oftest stillede spørgsmål her.


• FAQ •

Er det nødvendigt at være certificeret for at arbejde med HeySmile?

Det er nødvendigt at deltage i vores HeySmile-kursus, som giver dig de bedste betingelser for en god opstart.

• FAQ •

Kan HeySmile udbedre alle typer af malokklusion (cases)?

Nej, HeySmile kan kun udbedre nogle tilfælde. Undtagelsen er fx tilfælde, som ikke ville blive behandlet med traditionel ortodonti.




• FAQ •

Bliver behandlingsplanen lavet af ortodontister?

Nej, men den bliver altid tjekket af ortodontister i komplekse sager. En ortodontist står altid klar til at hjælpe dig ved spørgsmål og behov.



• FAQ •

Når jeg har forespurgt på en behandling, hvor længe går der før jeg modtager behandlingsplanen?

Højst 24 timer med digital scan.



• FAQ •

Hvor meget ændring kan jeg regne med for hver aligner?

Det afhænger af bevægelsen, men i gennemsnit en rotation på 2 grader per aligner.



• FAQ •

Hvad er alignerne lavet af, og indeholder de dårlige stoffer som BPA eller ftalater?

HeySmile alignere er fremstillet af uskadeligt Timanti Polyurethan (PU), hvilket giver alignerne høj styrke, øget modstandskraft og flot transparens.

• FAQ •

Hvordan rengøres alignerne bedst?

Med koldt vand og sæbe (varmt vand kan gøre alignerne deforme).


• FAQ •

Hvad koster HeySmile alignere?

Prisen afhænger af, hvilken behandlingsplan, du vælger.


• FAQ •

Kan jeg selv redigere behandlingsplanen i HeySmile Studio??

Nej, du kan kun kommentere på en behandling og forespørge på ændringer.

• FAQ •

Hvordan differentierer HeySmile alignere sig fra andre udbydere?

God kundeservice og -support, europæisk produktion, mere gennemsigtigt og komfortabelt design.




• FAQ •

Hvordan kan jeg markedsføre HeySmile aligners overfor patienterne på klinikken?

HeySmile og Plandent stiller informationsmateriale til rådighed, fx patientbrochurer.



• FAQ •

Hvad er produktionstiden for HeySmile aligners?

72 timer (dertil forsendelse til klinikken).




Kontakt

Sinem Cetin Produktspecialist,
scannere og alignere

sinem.cetin@plandent.dk
Telefon 31 52 09 97