KlinikPlus Admin:
​​​​​​​Få hjælp til klinikkens administrative opgaver






Koncentrer jer om tandbehandlinger

​​​​​​​og klinikkens patienter

Lad vores DentalSuite eksperter
klare de administrative opgaver!

Vi tager hånd om klinikkens administrative opgaver:


  • ​​​​​​​Indkald
  • Regningsrykkere / raterykkere  
  • Inkasso
  • FI indbetalinger
  • Indberetning til ”danmark”, e-faktura m.fl.
  • Afregning til og fra sygesikringen
  • Afstemning med finans​​​​​​​
  • Produceretliste / igangværende behandlinger
  • Dropoutliste

​​​​​​​Brug for hjælp til andre administrative opgaver? Kontakte os for en skræddersyet løsning.

Flere gode grunde til prøve KlinikPlus Admin:


#1: Hjælp fra eksperter i DentalSuite giver effektiv administration

#2: I får en fast kontaktperson tilknyttet, som ved, hvordan I vil have opgaverne løst

#3: Brug tiden på patientpleje i stedet for administration

#4: Vi holder ikke sommerferie, og vi er heller aldrig syge!

#5: Brug os fast - eller måske som barselvikar!

#6: 100% styr på indkald - og en indkaldsanalyse hvert kvartal

Få flere patienter i kalenderen med et altid korrekt indkald

Brug jeres tid på patientrelaterede opgaver


Vil du høre om
​​​​​​KlinikPlus Admin?


Kontakt DentalSuite:

43 66 44 88
dssupport@plandent.dk

KlinikPlus Admin: Hør om andres erfaring

Hør klinikejer Lene Zwinge fortælle om sine erfaringer med KlinikPlus. Hør også om samarbejdet med DentalSuite og hvilke opgaver, vi kan løse for dig.

KlinikPlus Admin: Administrativ hjælp til ordentlige priser

Basis: 1-5 klinikrum koster 2.995,- inkl moms/måned

Basis+: 6-10 klinikrum koster 3.995,- inkl. moms/måned

Basis++: 10+ klinikrum: koster 4.995,- inkl moms /måned


Etablering og formøde: 2.000 kr.​ inkl moms

KlinikPlus har 12 måneders løbetid og fornyes automatisk for 12 måneder ad gangen. Aftalen kan opsiges med min. 3 måneders varsel. Første måned er en prøvemåned. Du kan opsige aftalen inden udgangen af den måned, aftalen er etableret.

Outsource de administrative opgaver til os

Vi koncentrerer os kun om tandklinikker og er derfor eksperter i de administrative opgaver, der følger med en klinikdrift. Flere af vores medarbejdere har selv erfaring med administrativt arbejde på tandklinikker.


Samtidig er vi DentalSuite-eksperter og kan effektivt behandle data i jeres system, så bl.a. indkaldet kører perfekt.

Er KlinikPlus Admin relevant for vores tandklinik?

Tager administrative opgaver for lang tid i dagligdagen?

Mangler du dit personale til behandlinger og andre patientrelaterede opgaver?

Ligger der opgaver og venter, til en bestemt medarbejder er på arbejde?

Har du en medarbejder, som skal på barselsorlov?

Kan du svare JA til bare et af disse spørgsmål, er du en oplagt KlinikPlus-kunde.


Få hjælp til de administrative opgaver af et kompetent DentalSuite team, som kender jeres klinik. I får tildelt en fast kontaktperson, som kender jeres klinik og samtidig er "Danmarksmester" i DentalSuite.

Vi starter med et opstartsmøde, hvor vi lærer hinanden at kende og får aftalt detaljerne for vores samarbejde. Når Klinik Plus samarbejdet er i gang, holder vi hver måned et statusmøde for at sikre, at opgaverne bliver løst, som I gerne vil have det.


Med KlinikPlus Admin får I igen tid til de klinik- og patientrelevante opgaver, mens vi tager os af det adminstrative arbejde foran skærmen.