Har du styr på din klinikdrift?
Få en serviceaftale inkl. eftersyn med leverandørernes anbefalede servicekit
Vi favner den tekniske service af dit udstyr, uanset hvor du befinder dig i landet. Det betyder, at du altid har en servicetekniker til rådighed i dit lokalområde.
3 typer af serviceaftaler
Vælg den type der passer bedst til din klinik:
Standard service - til dig der prioriterer høje oppetider!
En standardserviceaftale er til dig, som ønsker et årligt eftersyn, hvor udstyret serviceres efter producentens forskrifter. Du opnår længere levetid og mindre værditab på udstyret. Samtidigt får du højere oppetider på dit udstyr.
Udvidet service - til dig der ønsker økonomisk sikkerhed
En udvidet serviceaftale er til dig, som foretrækker en ekstra økonomisk sikkerhed. Du får samme årlige eftersyn som i Standard serviceaftalen, og derudover er teknikertimer inkluderet i servicebesøg mellem eftersyn.
Komplet service - til dig der vil have styr på dit budget!
Den komplette serviceaftale er til dig, som vil kende alle serviceudgifter på dit udstyr. Du får samme årlige eftersyn som i Standard serviceaftalen, og derudover er teknikertimer og reservedele inkluderet på servicebesøg mellem eftersyn.
Fordele ved en serviceaftale
Med en serviceaftale får du en rækker fordele:
- Rabat på det årlige serviceeftersyn.
- Rabat på alle de reservedele, som klinikken køber, ikke kun i forbindelse med eftersynet, men på alle dele som købes i løbet af året.
- Årligt statusmøde hvor vi giver feedback på dit udstyr og evaluerer det fælles samarbejde.
- En dedikeret servicepartner, som tager medansvar for din klinikdrift og sikrer høje oppetider på dit udstyr.
- Vi er Danmarks eneste Planmeca servicepartner med fabriksuddannede teknikere, men udfører, 360 graders service på alt dit udstyr uanset mærke.