DentalSuite Support Center
Vores nye Support Center yder en bedre, hurtigere og mere præcis service.
Find tips & tricks, brugervejledninger, e-læring og meget andet ved at klikke på linket herunder.
Videre til vores Support Center
”Min ambition er at højne kompetenceniveauet blandt supporterne, samtidig med at medarbejderne er glade og trives. Du skal hjælpes hurtigt og effektivt af en glad og proaktiv medarbejder, hver gang du har udfordringer og ringer til supporten”, pointerer Anita.
Supportafdelingen
Der er i alt syv erfarne og dygtige supportere i afdelingen, som sidder klar til at hjælpe jer.
Intern undervisning
Hver anden onsdag formiddag bruger supporten på intern uddannelse, så du kan blive mødt af medarbejdere, som kender DentalSuite til bunds og har fingeren på pulsen i forhold til kliniklivets mange IT-opgaver.
Meditation og natur i frokostpausen
En del af frokostpausen bliver nu brugt på en gåtur i den friske luft eller en kort meditation. Anita benytter sig selv af disse værktøjer for at skabe ro i hverdagen, og hun mærker, at det giver fornyet energi hos teamet og en endnu bedre stemning på kontoret, når stikket bliver trukket for en stund midt på dagen.
Og overskuddet og den gode stemning skal videre ud gennem røret, når du taler med en supportmedarbejder.
Supporten
Du kan nedenfor se, hvornår der er travlt i supporten. I grønt tidsrum er det nemt at få fat på os, i gult kan der opleves moderat travlhed, og i rødt tidsrum er der travlt, og her kan det være svært at få fat på os.
RØD: Kl. 07.30-12.30
GUL. Kl. 12.30-15.00
GRØN: Kl. 15.00-16.00
Klinikkerne udtaler sig
Vi har spurgt og fået svar!
En række DentalSuite klinikker, nye som erfarne, fortæller her om deres oplevelser med DentalSuite.
Se her, hvad dine kolleger siger om DentalSuite.
E-læring: Tilpas selv dine makroer
Når du får nye materialer på klinikken, kan du let tilpasse dine journalmakroer. Se fx i denne video, hvordan du tilføjer et nyt plastmateriale.
Du finder andre gode e-læringsvideoer i vores hjælpecenter.