Brug for support til din TRIOS-scanner?

Har du brug for teknisk support til din TRIOS eller spørgsmål til dit kliniske arbejde med digitale aftryk? Vi har et helt team af dansktalende specialister, som er klar til at hjælpe dig.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • Teknisk support – hjælp til tekniske spørgsmål relateret til din scanner.
  • Klinisk support – hjælp til kliniske spørgsmål ifm. brug af din scanner.
  • Kurser i scanning for begyndere og øvede – hos os eller på din klinik.


Sådan får du hurtig TRIOS-support

Ring til vores CAD/CAM-support på 43 66 44 44 for at få hurtig hjælp – også selvom du ikke har en aftale hos os  i forvejen.

Vi kan vejlede dig over telefonen eller komme forbi din klinik, hvis du har behov for det. Få en fordelagtig supportaftale eller betal adhoc for den hjælp, du har brug for.

Mød Plandents CAD/CAM-team

De seneste år har vi udvidet vores CAD/CAM-team med flere kollegaer og opgraderet kompetencerne inden for intraoral scanning for at kunne give dig den bedste service.

Teknisk support

Marc West
Teamleder IT og digital support
marc.west@plandent.dk

Jannik Lillelund
IT og digital support
jannik.kofoed-jensen@plandent.dk

Nikolaj Kristensen
IT og digital support
nikolaj.kristensen@plandent.dk

Lucas Sørensen
IT og digital support
lucas.sorensen@plandent.dk

Klinisk support

Michael Ravn
Produktspecialist CAD/CAM
michael.ravn@plandent.dk

Sinem Cetin
Produktspecialist CAD/CAM
sinem.cetin@plandent.dk

Johnny Melohn
Teknisk chef, digital
johnny.melohn@plandent.dk

Administration og Salg

Hanne Offenberg
Udstyrskoordinator
hanne.offenberg@plandent.dk

Carsten Rathlou
Chefkonsulent CAD/CAM
carsten.rathlou@plandent.dk