NYHED: Online Booking Pro
Dette får du med Online Booking Pro
Bevar fuld kontrol over aftalebogen
Klinikken bestemmer selv, hvornår og for hvilke behandlere Online Booking Pro skal være ”åben”.
Færre kald til receptionen
Frigiv mere tid til at modtage og behandle patienterne på klinikken.
Brugervenligt design
Bliv repræsenteret med en flot og brugervenlig side tilpasset klinikkens farver og logo.
Større grad af frihed for patienterne
Det er nemt for patienterne at booke tider og administrere aftaler fra PC, tablet eller mobil.
Få svar på dine spørgsmål -
Bliv ringet op
Har du spørgsmål til Online Booking Pro, står vi klar til at hjælpe dig, så du kan komme godt i gang.
Hør om klinikkens fordele ved Online Booking Pro
Få færre kald til receptionen og frigiv tid til patienterne
Online booking frigiver tid, så I kan modtage patienterne eller tage jer af andre patientrelaterede opgaver.
Med Online Booking Pro får I enkel funktionalitet, moderne design og en pæn og intuitiv brugerflade for patienterne. Det er desuden nemt for klinikken selv at tilføje og ændre i opsætningen.
Nemt for dine patienter
Patienterne kan nemt booke tid online og få en påmindelse på sms eller mail efter eget valg. Klinikken kan vælge, om nye patienter skal kunne booke tid online, og dermed også byde nye kunder velkommen uden for åbningstiden.
Har du spørgsmål?
Kontakt Tina Pedersen på mail: tina.pedersen@plandent.dk, telefon: 51 25 81 27 eller bliv klogere på dine spørgsmål her FAQ.
Hvad betyder det for mine patienter?
Patienterne kan booke og ændre aftaler online, når behovet opstår, så de oplever høj grad af fleksibilitet.
De undgår at ringe til klinikken og kan tilgå online booking fra PC, tablet eller mobil.
Er man allerede patient på klinikken, kan man nemt oprette sig som bruger af online booking.
Tillader klinikken det, kan nye patienter booke tid online første gang de skal besøge klinikken.
Hvad kræver det at få Online Booking Pro?
Vi hjælper naturligvis med opsætningen af Online Booking og undervisning i oprettelse af behandlere.
Du vil også få udleveret en brugerguide, hvor vi trin-for-trin gennemgår funktionerne, så du kan finde svar på de mest almindelige spørgsmål.
Hvad hvis jeg allerede har DentalSuite Online Booking?
Klinikker, som allerede bruger online booking, kan fortsætte som hidtil eller skifte til den nye version. Du betaler blot for konverteringen.
Den nye version er mere brugervenlig med forbedret funktionalitet og mulighed for at designe siden med jeres egne farver og logo i et tidssvarende design.
FAQ:
#1: Patienten har glemt sit password - hvad gør jeg?
Du må guide patienten til at klikke på login, hvorfra man kommer videre til muligheden for at trykke "glemt password". Her skal patienten indtaste sin mailadresse, hvortil der vil blive sendt et link til at nulstille password.
#2: Patienten har ikke modtaget en adgangskode, men står på en side hvor det skal indtastes - hvad gør jeg?
Tjek at patientens mobilnummer stemmer overens med dét, som er registreret i DentalSuite. Når klinikken har opdateret mobilnummeret, skal patienten logge ind på ny.
#3: Patienten kan ikke få lov at booke aftale ved en bestemt tandlæge - hvad gør jeg?
Patienten kan kun se sine primære behandlere på online booking, samt de tandlæger/tandplejere som må behandle som alternativ til de primære behandlere. Hvis denne tandlæge ikke kan bookes online, må I aftale tid telefonisk.
#4: Patienten kan ikke få lov at booke aftale til akut tid, fordi der står et indkald - hvad gør jeg?
Du må guide patienten til først at booke en tid, der svarer til indkaldet, fx et tandeftersyn. Når patienten har gjort det, kan der bookes en akut aftale.
#5: Patienten kan ikke få lov at aflyse en tid dagen efter - hvad gør jeg?
I sætter selv op i systemet, hvor mange dage før, man må ændre eller aflyse en aftale i online booking. Hvis det er for kort varsel, må patienten ringe til klinikken.
#6: Patienten kan ikke sætte SMS-påmindelse på en aftale, men ved at andre kan. Hvorfor?
Klinikken skal have registreret patientens mobilnummer for at give adgang til SMS-påmindelse. Det kan også være, at klinikken ikke længere tilbyder SMS-påmindelse via online booking (det sættes op i opsætningsdialogen).
#7: Patienten kan ikke sætte Email-påmindelse på en aftale, men ved at andre kan. Hvorfor?
Klinikken skal have registreret patientens mailadresse for at give adgang til Email-påmindelse. Det kan også være, at klinikken ikke længere tilbyder Email-påmindelse via online booking (det sættes op i opsætningsdialogen).
#8: Patienten har valgt Email- eller SMS-påmindelse flere gange, men modtager hverken bekræftelse eller påmindelse. Hvorfor?
Dette kan skyldes, at mailadresse eller mobilnummer ikke er korrekt registreret. Tjek derfor om klinikken har opdateret mailadresse og mobilnummer på patienten.
Det er både enkelt og overskueligt at håndtere Online Booking Pro på klinikken.
Ved opstarten får I udleveret en vejledning og en guide til opsætningen.
Med disse vejledninger er det let for jer at tilføje nye behandlere eller ændre de tider, der skal være til gengængelige for online booking.
Vil du vide mere om Online Booking Pro?
Er du interesseret i at vide mere, eller har du spørgsmål, så ring eller skriv til os:
Kontakt Tina Pedersen
Mail: tina.pedersen@plandent.dk
Tlf.: 51 25 81 27