NEXTA ​​​​– funktioner, der gør en forskel


Her får du et overblik over de funktioner og integrationer, som du kan få til NEXTA – enten som del af grundpakken eller som tilvalg.

NEXTA GRUNDPAKKE

  • NEXTA journalsystem
  • e-conomic
  • Patientportal
  • Online Booking
  • Backup (30 dage)

TILVALG

  • Røntgensoftware (Romexis, Sidexis)
  • IP-telefoni (IP Group)
  • Betalingsterminal (Verifone P400)
  • EDI
  • e-Boks
  • Second OpinionⓇ
  • Velkomstskærm
  • NEXTA X-ray
  • SMS-service
  • Secure Connect (CPR/FMK)

Online Booking

– nem og fleksibel styring af aftaler


Patientportalen i NEXTA fungerer som klinikkens rum for dialog med patienterne og udvides løbende med nye funktioner.

En af de centrale funktioner er Online Booking, hvor patienter selv kan oprette og ændre aftaler hele døgnet, hvilket frigiver tid i receptionen.

Online Booking er integreret med NEXTA’s kalender, så patienterne nemt kan booke den rette behandling hos den rette behandler.

Nye patienter kan også få adgang til at bruge Online Booking, hvis klinikken ønsker det.

Patienterne kan logge ind via MitID, uanset om de bruger PC, tablet eller mobil.


Beskedmodul i NEXTA

– til hurtig intern kommunikation


NEXTA’s beskedmodul gør det nemt at kommunikere internt på klinikken – ideelt til hurtige beskeder i hverdagen.

Send beskeder til én eller flere kolleger, se hvem der er online, og få lydnotifikationer ved nye beskeder.

Ulæste beskeder er tydeligt markeret, så ingen information går tabt.


e-conomic i NEXTA

– effektiv bogføring i NEXTA


Med NEXTA får du solid integration til det fleksible og brugervenlige økonomisystem e-conomic.

Vælg mellem abonnementet Plus eller Smart, afhængig af dine ønsker til funktioner og automatisering af bogføringen. Uanset hvilket abonnement, du vælger, er du sikker på at opfylde kravene til digital bogføring.

Download en oversigt over abonnementerne her


Second OpinionⓇ i NEXTA

– hjælp til præcis diagnostik


Med Second Opinion i NEXTA får du som behandler et ekstra sæt øjne på dine patienters røntgenbilleder.

Ved hjælp af AI-teknologi identificerer Second OpinionⓇ patologiske tilstande som fx tandsten og caries – også dem, der kan være svære at opdage.

Den tydelige visning af fundene gør det nemt at forklare disse til dine patienter og skaber tryghed og tillid i behandlingen.


se her, hvor nemt det er at anvende Second Opnion i NEXTA


IP-telefoni i NEXTA

– effektiv håndtering af opkald


Med IP-telefoni i NEXTA får du en effektiv løsning til håndtering af opkald. Receptionen har nemt
overblik over alle opkald og kan vælge, hvilket opkald der skal besvares.

Når et opkald besvares, viser NEXTA automatisk patientenforsiden på skærmen, hvilket giver
mulighed for hurtig og personlig service.


Velkomstskærm til NEXTA

– en god ankomst for patienterne


Velkomstskærmen til NEXTA giver patienterne mulighed for at melde deres ankomst, så de slipper
for at stå i kø ved skranken.

Behandleren kan straks se, at patienten er ankommet, og receptionisten får frigivet tid til andre opgaver.

Velkomstskærmen kan tilpasses klinikkens farver og indretning.


Vil du vide mere om funktionerne i NEXTA?

Du er velkommen til at kontakte os direkte på 43 66 44 20, hvis du vil vide mere om mulighederne med NEXTA.



Bestil en gratis video-demo

Du har også mulighed for at bestille en gratis video-demo af NEXTA, som du kan se, når det passer dig.

BESTIL VIDEO-DEMO HER