PlanLab – FAQ  


Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål om PlanLab.

Har du brug for mere information, kan du kontakte os på 43 66 44 44 eller kundeservice@plandent.dk

#1: Hvad koster det?

Hos os får du konkurrencedygtige priser på kroner og broer. Kontakt os for at få mere information om vores priser.  

#2: Hvordan kommer jeg i gang med PlanLab?

Kontakt os på 43 66 44 44 eller udfyld formularen, og vi kontakter dig for at hjælpe dig nemt i gang med PlanLab. Klik her for at blive kontaktet


#3: Hvad er leveringstiden?

Som standard modtager du din protetik 5 dage efter, du har sendt dit digitale aftryk til os.

#4: Hvilke typer af aftryk, modtager I?

Hos PlanLab modtager vi kun digitale aftryk.

#5: Hvilke scannere modtager I aftryk fra?

Vi modtager aftryk fra de fleste digitale scannere. Kontakt os, hvis du bruger en anden scanner en TRIOS, så vi kan hjælpe dig bedst muligt i gang.

#6: Hvem står bag PlanLab?

PlanLab er en del af Plandent, og du har derfor mulighed for at få hjælp og rådgivning gennem hele processen fra præparation og digital scanning til cementering og færdig krone.

#7: Hvilken kvalitet kan jeg forvente hos PlanLab?

Hos PlanLab lægger vi stor vægt på et forudsigeligt forløb, kvalitet, og at du er tilfreds med samarbejdet. Hvis du, mod forventning, ikke er tilfreds med den protetik, vi har leveret til dig, opfordrer vi dig til at kontakte os, så vi kan finde en løsning.

#8: Hvor er protetikken produceret?

Vi producerer alt på vores digitale dentallaboratorie i Vallensbæk, så vejen til din klinik bliver så kort som muligt. Se her, hvorfor det er en fordel for miljøet.


#9: Hvordan kan jeg kontakte PlanLab?

Du kan kontakte os på 43 66 44 44 eller kundeservice@plandent.dk