KlinikPlus Admin eller
​​​​​​​KlinikPlus Bogføring?

Få løst klinikkens opgaver af et erfarent team hos DentalSuite, uanset om det er indkald, rykkere eller bogføring.

​​​​​​​

​​​​​​​






NYT:
​​​​​​​Er KlinikPlus noget for jer? Deltag i vores gratis webinar!

  • 26/4 12-12.30
  • 23/5 15-15.30
  • 16/6 12-12.30


Tilmeld dig det gratis webinar her

Vi glæder os til at se jer!

KlinikPlus Admin



BRUG DIN KLINIKASSISTENT TIL PATIENTPLEJE

Vi sørger for jeres indkald og andre administrative opgaver!

Læs om KlinikPlus Admin

KlinikPlus Bogføring



FOKUS PÅ KLINIKRELEVANTE OPGAVER

Slip for at bruge tid på bogføringen - vi tager os af dit bogholderi!

Læs om KlinikPlus Bogføring

Bag om KlinikPlus


Hør Anita fortælle om, hvordan KlinikPlus opstod, og hvilke tanker DentalSuite teamet gjorde sig ift. at hjælpe klinikkerne.

Har du brug for mere tid?

Få tid til patienterne og lad os klare det administrative

Mangler du kompetencerne?

Få løst opgaverne til tiden og af branchekendt personale

Vil du sikre opgaveløsningen?

Også i tilfælde af barsel, sygdom eller lign. på klinikken

Brug KlinikPlus Admin og KlinikPlus Bogføring, hvis I har behov for hjælp til de administrative eller bogføringsmæssige opgaver på klinikken.


DINE KLARE FORDELE:

► Du og dine medarbejdere kan koncentrere jer fuldt ud om patienter og behandlinger

► Slut med administrativt bøvl og IT-systemer, I ikke forstår - vi klarer indtastningerne

► Hold fri om aftenen og i weekender i stedet for at sidde bøjet over regnskaber

► Du har en fast DentalSuite kontaktperson, der kender din klinik

► Et statusmøde hver måned dig giver tryghed og overblik

► Ingen opgaver bliver forsinket eller glemt på grund af sygdom eller ferie

Derfor faldt valget på KlinikPlus


"Vi har travlt, og min klinikassistent skal helst bruge tiden ved patientstolen"


​​​​​​​"Vi er kun få personer på klinikken og har ikke ressourcer til at ordne alt papirarbejdet"


"Vi har en ekstern bogholder, men mangler kapacitet til at løse de andre adminsistrative opgaver på klinikken"


"Min receptionist går på barsel, og der er ikke nogen til at dække ind"


"Jeg har lige overtaget en tandklinik og har brug for et overblik, og at indkaldet bare kører"


"Når jeg ikke har patienter, bruger jeg al min tid på bogføring og regnskaber"

FAQ

#1: Jeg er kun mig selv, 1 klinikassistent og en ekstern bogholder. Kan jeg have gavn af KlinikPlus Admin og KlinikPlus Bogføring?

Ja, det er bestemt en service, du kan have gavn af. Vi har udviklet servicen, så den passer til især mindre klinikker. Så behøver du som klinikejer ikke bruge aftener og weekender på at lave indkald, rykkere eller regnskab m.m.

#2: Hvem er det, jeg overlader opgaverne til?​​​​​​​

Det er vores kompetente og branchekendte supportere, som I kender fra DentalSuite supporten i forvejen, der tager sig af jeres administrative opgaver. Det er ligeledes en branchekendt bogholder, der søger for jeres bogføring.

#3: Kan jeg spare en klinikassistent, hvis jeg får KlinikPlus?

Nej, ikke umiddelbart. Men du kan have din dygtige klinikassistent ved stolen hele dagen, når hun ikke bliver forstyrret med de administrative opgaver. I kan arbejde mere effektivt, og du får en mere glad klinikassistent, som kan fordybe sig i det, hun brænder for.

#4: Kan jeg også få DentalSuite-teamet til at lave løn, bogføring eller lign.?

Ja, med KlinikPlus Bogføring bliver dine bogføringsopgaver løst af en professionel bogholder. Der vil være løbende dialog om opgaverne, ligesom med KlinikPlus.

#5: Kan jeg se på bundlinjen, at jeg har KlinikPlus?

Det er sandsynligt, da din klinikassistent kan arbejde uforstyrret ved stolen, og I kan omsætte mere, når I udfører behandlingerne effektivt sammen.

#6: Hvor meget tid skal jeg bruge på det? Kan jeg overdrage det til en medarbejder?

Der er et månedsmøde på max ½ times varighed, som vi anbefaler afholdes med en fast nøglemedarbejder på klinikken. Derudover vil vedkommende få nogle lister fra os, som vi skal have svar på med det samme eller til næste månedsmøde

#7: Jeg er lige startet op som klinikejer - er KlinikPlus noget for mig?

Ja, du kan få samlet op på klinikkens administrative opgaver og bogholderi. Vi tager os af opgaverne, så du ikke skal bekymre dig. Der vil være styr på lister, indkald, bilag, løn m.m., så du kan fokusere på patientbehandlingerne.

#8: Skal jeg købe en pakkeløsning, eller kan jeg nøjes med det, der er relevant for mig?

Lige nu består aftalen af en række faste opgaver. På sigt vil det være muligt at lave skræddersyede aftaler og tilpasse opgaverne til hver klinik.

Her er de opgaver, vi løser for jer!

KlinikPlus Admin

De faste ugentlige opgaver
► Indkald patient
► Oprettede regninger, der ikke er sendt
► FI indbetalinger
► Indberetninger til ”danmark”, e-faktura
► Oprettelse af e-faktura
► Regningsrykkere/raterykkere
► Inkasso

De faste månedlige opgaver
► Afstemning med finans
► Produceret liste/igangvær. behandlinger
► Dropoutliste
► Sende afregninger til sygesikringen
► Returregninger fra sygesikringen

Derudover
► Indkaldeanalyse

KlinikPlus Bogføring

De faste ugentlige opgaver
► Fakturaer betales og bogføres
► Afstemning af kasse og bank
► Håndtering af bilag

De faste månedlige opgaver
► Lønadministration
► Refusion ved behov
► Orientering om balance

Derudover
► Lønsumafgift udregning og indberetning
► Klargøring af årsskifte

Lyder KlinikPlus som noget for dig - eller har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte DentalSuite support:

Tlf.: 43 66 44 88
Mail: dssupport@plandent.dk

Har I brug for at få frigivet tid og personale på tandklinikken?

Få hjælp til de administrative og regnskabsmæssige opgaver af et kompetent team, som kender jeres klinik.

Føler I også, at de mange forskelligartede administrative opgaver på klinikken stjæler tid og ressourcer, der ellers kunne bruges på patienterne? Og lægger ekstra pres på klinikken, når den ansvarlige medarbejder mangler?
Få hjælp til de administrative opgaver med KlinikPlus og KlinikPlus Bogføring!

Med KlinikPlus bliver de administrative opgaver løst af et branchekendt team i tæt kontakt med jer, og I får tildelt en fast kontaktperson, som kender jer.

Har du KlinikPlus Admin, udfører vi opgaver som indkald, regningsrykkere og returregninger, hentning af Fi indbetalinger, oprettelse af komplicerede e-fakturaer samt afsendelse af disse, indberetning til Danmark, Dansk Tandforsikring og sygesikringen m.m.

Hver måned holder vi et statusmøde for at sikre, at opgaverne bliver løst, som I gerne vil have det.

Med KlinikPlus Bogføring får I frigivet tid til andre klinikrelevante opgaver, mens bogføringen bliver klaret af en professionel og branchekendt bogholder. Vi udfører ugentlige opgaver som afstemning af bank og kasse samt lønadministration hver
måned m.m.