NYHED: KlinikPlus - og KlinikPlus Bogføring
Frigiv tid og personale - vi klarer det administrative for jer!
KlinikPlus og KlinikPlus Bogføring fra DentalSuite kan I bruge, hvis I i en kortere eller længere periode har behov for hjælp til de administrative eller bogføringsmæssige opgaver på klinikken.
Jeres kontaktperson kender klinikken
På et personligt formøde på klinikken kortlægger vi jeres behov og de konkrete opgaver, der skal løses.
Bagefter bliver opgaverne udført online, ved at vi får adgang til jeres DentalSuite. I bliver altså ikke forstyrret i jeres daglige arbejde!
Status hver måned giver tryghed og overblik
Hver måned tilbyder vi klinikken et online møde, hvor vi gennemgår spørgsmål og kommende opgaver, der skal løses. I får overblik over patientflow, økonomi m.m. og træffer beslutningerne, som vi arbejder videre ud fra.

KlinikPlus eller KlinikPlus Bogføring?
Dine opgaver bliver løst af et erfarent team hos DentalSuite, uanset om det er administration eller bogføringsopgaver.
KlinikPlus Bogføring
Vi udvider KlinikPlus med modulet Bogføring, hvor der bliver taget hånd om dine ugentlige bilag og afstemning af bank og kasse, samt lønadministration hver måned og klargøring til årsskifte.
Du får dermed de bogføringsmæssige kompetencer, som klinikken måske mangler eller bruger for meget tid på i en travl hverdag.
Du får frigivet tid til andre klinikrelevante opgaver, mens bogføringen bliver klaret af en professionel bogholder.
Få løst dine administrative opgaver
Hør klinikejer Lene Zwinge fortælle om sine erfaringer med KlinikPlus. Hør også om samarbejdet med DentalSuite og hvilke opgaver, vi kan løse for dig.

Tandlæge og klinikejer Lene Zwinge om fordelene for en lille klinik

Lene Zwinge fortæller om samarbejdet med DentalSuite
Få tilført kompetencer og tid til andre opgaver

Vi tager hånd om klinikkens administrative opgaver, bl.a.:
- Indkald
- Regningsrykkere / raterykkere
- Inkasso
- FI indbetalinger
- Indberetning til ”danmark”, e-faktura m.fl.
- Afregning til og fra sygesikringen
- Afstemning med finans
- Produceretliste / igangværende behandlinger
- Dropoutliste
Har I behov for hjælp til andre administrative opgaver, kan vi på sigt tilbyde en skræddersyet løsning, der passer til klinikken.
Prisen er tilpasset størrelsen på din klinik
KlinikPlus
Basis: 1-5 klinikrum koster 2.995,- inkl moms/måned
Basis+: 6-10 klinikrum koster 3.995,- inkl. moms/måned
Basis ++: 10+ klinikrum: koster 4.995,- inkl moms /måned
Etablering og formøde: 2.000 kr. inkl moms
KlinikPlus har 12 måneders løbetid og fornyes automatisk for 12 måneder ad gangen. Aftalen kan opsiges med min. 3 måneders varsel. Første måned er en prøvemåned. Du kan opsige aftalen inden udgangen af den måned, aftalen er etableret.
KlinikPlus Bogføring
Bogføring: 1-5 klinikrum koster 3.995,- inkl moms/måned
Bogføring+: 6-10 klinikrum koster 4.995,- inkl. moms/måned
Bogføring++: 10+ klinikrum: Efter aftale
Etablering og formøde: 2.000 kr. inkl moms
Pris afregnes pr. CVR-nummer.
Dette får du med KlinikPlus

Dette får du med KlinikPlus Bogføring

FAQ
#1: Jeg er kun mig selv, 1 klinikassistent og en ekstern bogholder, kan jeg have gavn af det?
Ja, det er især jer, vi har udviklet servicen til. Så behøver du som klinikejer ikke bruge aftener og weekender på at lave indkald og rykkere m.m.
#2: Hvem er det, jeg overlader opgaverne til?
Det er vores kompetente og branchekendte supportere, som I kender fra DentalSuite supporten i forvejen, der tager sig af jeres administrative opgaver.
#3: Betyder det, at jeg kan spare en klinikassistent?
Nej, ikke umiddelbart. Men du kan have din dygtige klinikassistent ved stolen hele dagen, når hun ikke bliver forstyrret med de administrative opgaver. I kan arbejde mere effektivt og du får måske en mere glad klinikassistent, som kan fordybe sig i det, hun brænder for.
#4: Kan jeg også få jer til at lave løn, bogføring eller lign.?
Ja, med KlinikPlus Bogføring bliver dine bogføringsopgaver løst af en professionel bogholder. Der vil være løbende dialog om opgaverne, ligesom med KlinikPlus.
#5: Kan jeg se på bundlinjen, at jeg har KlinikPlus?
Det er sandsynligt, da din klinikassistent kan arbejde uforstyrret ved stolen, og I kan omsætte mere, når I udfører behandlingerne effektivt sammen.
#6: Hvor meget tid skal jeg bruge på det? Kan jeg overdrage det til en medarbejder?
Der er et månedsmøde på max ½ times varighed, som vi anbefaler afholdes med en fast nøglemedarbejder på klinikken. Derudover vil vedkommende få nogle lister fra os, som vi skal have svar på med det samme eller til næste månedsmøde
#7: Jeg er lige startet op som klinikejer, er det noget for mig?
Ja, du kan få samlet op på klinikkens administrative opgaver og bogholderi. Vi tager os af opgaverne, så du ikke skal bekymre dig. Der vil være styr på lister, indkald, bilag, løn m.m. så du kan fokusere på patientbehandlingerne.
#8: Skal jeg købe en pakkeløsning, eller kan jeg nøjes med hvad der er relevant for mig?
Lige nu består aftalen af en række faste opgaver. På sigt vil det være muligt at lave skræddersyede aftaler og tilpasse opgaverne til hver klinik.
Har du brug for mere tid?
Få tid til patienterne og lad os klare det administrative
Mangler du kompetencerne?
Få løst opgaverne til tiden og af branchekendt personale
Vil du sikre opgaveløsningen?
Også i tilfælde af barsel, sygdom eller lign. på klinikken
Lyder KlinikPlus som noget for dig - eller har du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte DentalSuite support:
Tlf.: 43 66 44 88
Mail: dssupport@plandent.dk